Set Cookies

Medtronic maakt op deze website gebruik van Google Analytics, een webanalysedienst die uw gebruik van de website analyseert door middel van het gebruik van cookies. Uw IP-adres wordt door Google geanonimiseerd waardoor tracking op individueel niveau technisch onmogelijk is.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons Cookiebeleid.

Hieronder kunt u aangeven of u voornoemde cookies toestaat.

Cookies niet toestaan Cookies toestaan

Click here for English.

Medtronic uses Google Analytics, a web analysis service that uses cookies to analyze your use of this website. Google depersonalises your IP address, making tracking at an individual level technically impossible.

For further information, please refer to our cookie policy.

Below you can indicate whether you accept the aforementioned cookies.

Reject cookies Allow cookies

Klik hier voor Nederlands.

Verantwoordelijkheid ten aanzien van de maatschappij

Omdat onze missie zo onlosmakelijk verbonden is met het welzijn van mensen, hebben de werknemers van Medtronic altijd een diepe morele vastberadenheid en verantwoordelijkheid gevoeld. In de loop der jaren hebben we die verantwoordelijkheid formeel vastgelegd in richtlijnen en programma’s die ons helpen elkaar hier onderling op aan te spreken en die onze toewijding zichtbaar maken voor de vele betrokkenen.

Samenwerking met artsen

Onze samenwerking met artsen is van cruciaal belang voor het ontwikkelen van nieuwe innovatieve therapieën die elk jaar weer ontelbare levens verbeteren en ons helpen om onze missie van pijn verlichten, gezondheid herstellen en levens verlengen, waar te maken.

Jill-McCarty Dr-Albright Kevin
Bekijk hoe een lerares* beter kan functioneren in de klas doordat haar arts voor behandeling met een tussenwervelschijfprothese heeft gekozen. Deze arts is een bron van inspiratie door zijn inzet voor kinderen.*
 
De samenwerking met deze arts verminderde het optreden van onterechte schokken en verbeterde daarmee het leven van de ICD-patiënt*.

Artsen bieden ons unieke klinische inzichten. Ze helpen ons om nieuwe richtingen te vinden voor de ontwikkeling van therapieën; ze werken nauw met ons samen bij de ontwikkeling van technologieën, en leiden andere artsen op op het gebied van veilig en doeltreffend gebruik van onze therapieën.

Als artsen deze diensten leveren, is het passend dat medisch-technologische bedrijven hen daarvoor een redelijke vergoeding betalen – ‘reële marktwaarde’ – waarbij tegelijkertijd de integriteit van de relatie tussen arts en patiënt behouden blijft. Om dat allebei te realiseren, moet de samenwerking tussen artsen en bedrijven in medische hulpmiddelen gebaseerd zijn op degelijke principes. Alle partijen moeten samenwerken om de relatie transparant te houden.

Bij Medtronic nemen we onze ethische verantwoordelijkheden zeer serieus. Voor onze samenwerking met artsen hebben we guiding principles (richtlijnen) opgesteld voor de betaling van artsen om ervoor te zorgen dat behandelingsbeslissingen gebaseerd blijven op de behoeften van de patiënt en de expertise van de arts.

Een progressief leider in kwaliteit

Kwaliteit vormt al een integraal onderdeel van onze missie sinds deze door onze medeoprichter Earl Bakken in 1960 op papier is gezet. Een van de zes hoofdpunten van onze missie is:

Onvoorwaardelijk streven naar de hoogst mogelijke betrouwbaarheid en kwaliteit van onze producten. Het ongeëvenaarde voorbeeld zijn en door anderen erkend worden als bedrijf dat staat voor toewijding, eerlijkheid, integriteit en goede service.

KWALITEITSBENADERING VAN MEDTRONIC

Omdat er levens mee gemoeid zijn, nemen we onze verantwoordelijkheid ten aanzien van kwaliteit zeer serieus. Voor ons betekent dat:

  • Een holistische kwaliteitsbenadering – niet alleen voor producten, maar bij alles wat we doen (zie afbeelding)
  • We hebben uitgebreide, gesloten processen gedurende de gehele levensduur van onze producten.
  • Proactief zijn – problemen in een vroeg stadium voorkomen en aan het licht brengen
  • Samenwerken – werken met artsen die het dichtst bij onze producten en processen staan
  • Transparant zijn – onze verwachtingen en resultaten delen met alle betrokkenen, en iedereen al in een vroeg stadium op de hoogte brengen van potentiële problemen

Ons kwaliteitsbeleid

We zullen de verwachtingen van onze klanten overtreffen door onvoorwaardelijk te streven naar ongeëvenaarde productkwaliteit, -betrouwbaarheid en patiëntveiligheid door middel van doeltreffende, agile processen die voldoen aan de voorschriften.

We blijven onze kwaliteitsbeheersystemen continu verbeteren, alle geldende wettelijke voorschriften naleven, en onze klanten het allerbeste bieden met betrekking tot onze producten, processen, dienstverlening en relaties.

*In de bovenstaande video’s wordt de reacties van individuele patiënten op een behandeling weergegeven. De verslagen zijn waarheidsgetrouw, typisch en gedocumenteerd. De resultaten van de beschreven behandelingen kunnen echter van gebruiker tot gebruiker verschillen en bieden derhalve geen aanwijzing, leidraad, waarborg of garantie ten aanzien van de reactie van andere personen op de behandelingen. Niet iedereen zal dezelfde resultaten ondervinden; deze kunnen variëren. Neem contact op met uw professioneel zorgverlener voor meer informatie over de behandelmogelijkheden.

Section Navigation

Additional information

NYSE (MDT)

Medtronic staat op nummer 18 in de lijst van Best Workplaces in 2016!

Beste werkgever 2016

Voor meer informatie greatplacetowork.nl

Integrated Performance Report van 2015

Bekijk of download het 2015 Integrated Performance Report

Formulier 10-K voor het boekjaar 2015 (Engelstalig)

Formulier 10-K Boekjaar 2015

Bekijk of download het Annual Report SEC 10-K Filing for Fiscal Year 2015

Medtronic is o.a. sponsor van:

CliniClowns


Continium Discovery Center Kerkrade

Netherlands